LĪVA VĪGANTE UN EGIJA TAUBE

CEPUMS AR SLAVENIBU_plakats chepi_2014-3Pirmais 2014. gada CEPUMS AR SLAVENĪBU jau 21. janvārī pulksten 17:00. Šoreiz pasākumā runāsim par mazu, radošu, bet ietekmīga biznesa veidošanu Latvijā. Pasākuma viešņas – Līva Vīgante un Egija Taube – uzņēmuma CHERRY PICKING īpašnieces un saimnieces, kas popularitāti ieguvušas ar ražotajām gaismas virtenēm, iecienītu slavenību un korporatīvo uzņēmumu interjera priekšmetu. Sarunu ciklu ar radošām un iedvesmojošām personībām CEPUMS AR SLAVENĪBU organizē Bērnu un Jauniešu centra „Junda” Jauniešu klubs sadarbībā ar biedrību „Kultūras un mākslas centrs „NāTRE”” kafejnīcas „Silva” kamīnzālē (Driksas iela 7). Ieeja bez maksas.

Uzņēmuma „Cherry picking” īpašnieces un saimnieces Līva Vīgante un Egija Taube sevi dēvē par „sajūtu medniecēm”, jo spēj palīdzēt notvert mirkli un sajūtas, kas virmo apkārt. „Cherry picking” ir stāsts par ķirsīti uz tortes, jo sīkumi un punkti uz “i” vienmēr ir svarīgi. Viņas ir tās, kas katrai lietai meklē un atrod „odziņu” un jau 2 gadu laikā ar piedāvātajām krāsainajām, jautrajām un brīnišķīgu sajūtu pilnajām gaismas virtenēm, spējušas ikdienišķo padarīt īpašu un neaizmirstamu. Gaismas virtenes ir interjera apgaismojuma priekšmets, ko iespējams iegādāties firmas veikalā vai pašam eksperimentēt un uzkonstruēt internetā.

„Cherry picking” dekorē korporatīvos pasākumus, kāzas, u.c. svētkus. Gaismu virtenes bijušas sevišķi iecienītas Ziemassvētku laikā. Tās atrodamas dizaina un Ziemassvētku veikaliņos Rīgā, kā arī apskatāmas Jelgavas un visās Latvijas Nordea banku filiāļu skatlogos, ar tām dekorētas Rīgas Brīvostas pārvaldes, Mercedes Domeniks centra egles; grupa Instrumenti izmantojuši apsveikuma kartiņā. Gaismas virtenes izvēlas skaistu lietu mīļotāji, dizaineri, mākslinieki un slavenības, bet pats veikaliņš – izmantots žurnālu modes foto sesijām. „Cherry picking” – korporatīvās dāvanas gatavojuši lielākiem Latvijas uzņēmumiem (Lattelecom, Latvenergo, Tele 2, Amigo, restorānam Vincents, Volvo truck Latvija un Lietuva, Baltic Beach Hotel, Baltic International Bank u.c.).

Iepriekšējie „Cepums ar slavenību” viesi bija radošos profesiju pārstāvji – Dailes teātra aktieris Gints Andžāns un „Jaunās Talantu fabrikas 3. vietas ieguvējs” – būvinženieris Edgars Gusts. Šoreiz sarunu cikls vairāk par uzņēmējdarbību, nišas produktu un tirgus iespējām Latvijā. Sarunu cikla „Cepums ar slavenību” mērķis ir radīt jauniešiem iespēju tuvāk iepazīt Latvijā zināmas personības un dažādu profesiju aizkulises neformālā gaisotnē. Tā uzdevums ir mudināt jauniešus riskēt un sekot savam mērķim.

Sarunu ciklu „Cepums ar slavenību” organizē Bērnu un jauniešu centra „Junda” Jauniešu klubs un biedrība „Kultūras un mākslas centrs „NāTRE”” sadarbībā ar ēdināšanas uzņēmumu „Silva”, reklāmas un dizaina studiju „212”, ziedijelgava.lv.

 

Šonedēļ draudzīgā un mājīgā atmosfērā pie tējas un cepumiem aizritēja PIRMAIS 2014. GADA CEPUMS AR SLAVENĪBU. Sarunu cikla ietvaros Jelgavas jauniešiem bija iespēja tikties ar radošā uzņēmuma Cherry picking īpašniecēm Līvu Vīganti un Egiju Taubi – mīļi dēvētām par „sajūtu medniecēm”, kuras savu popularitāti ieguvušas ar ražotajām gaismas virtenēm.

Tikšanās norisinājās kafejnīcas „Silva” kamīnzālē un, lai arī ieradies bija neliels skaits jauniešu, tā noritēja ļoti draudzīgā, mājīgā un prieka pilnā atmosfērā. Viešņas stāstīja, kā radusies uzņēmuma ideja, cik viegli vai grūti bijis to īstenot, sākot ar biznesa plāna rakstīšanu līdz aizdevuma gūšanai no bankas, par spēju savienot uzņēmuma vadīšanu ar pamatdarbiem un tirgus nišas iekarošanu Latvijā un ārpus tās. Nu „Cherry picking” var lepoties, ka gaismu virtenes ir kļuvušas par iecienītu slavenību un korporatīvo uzņēmumu interjera priekšmetu.

Uzņēmuma „Cherry picking” īpašnieces un saimnieces Līva Vīgante un Egija Taube sevi dēvē par „sajūtu medniecēm”, jo spēj palīdzēt notvert mirkli un sajūtas, kas virmo apkārt. Uzņēmums divu ar pusi gadu laikā, kas piedāvā gaismas virtenes savā firmas veikalā vai pašam iegūt, konstruējot interneta veikalā, ir audzis un attīstījies. Cherry picking” dekorē arī korporatīvos pasākumus, kāzas, dažādus svētku pasākumus. Nu veikaliņa saimnieces pašas kļuvušas arī par darba devējām citiem atraktīviem un apņēmības pilniem jauniešiem, kuri vēlas sevi attīstīt un krāt jaunu pieredzi.

Uzņēmuma saimnieces Līva un Egija stāsta, ka „prieks būt tām, kas lauž stereotipu par to, ka labākās draudzenes nevar būt lieliskas biznesa partneres un uzņēmuma vadītājas. „Tās ir muļķības! Mēs esam pazīstamas kopš četru gadu vecuma un saprotamies no pusvārda. Mums visu laiku ir jautri. Un kur nu vēl labāk – aiziet uz darbu un izsmieties kopā ar labāko draudzeni!

„„Meitenes izskatās pēc māksliniecēm, bet īstenībā ir finansistes un mārketinga speciālistes. Viņas spēja pārliecināt banku, ka krīzes laikā nevajag kārtējo beķereju, bet veikaliņu, kurā tirgos gaismas bumbiņas. Un tikai to. Iedvesmojoši!”, tā Liene.

Savukārt Lāsma par tikšanos ar „Cherry picking” sāsta: „Bija ļoti interesanti, gan atbildes uz jautājumiem, gan pats stāstījums par veiksmi un draudzību. Ideja, kas iepatikās divām draudzenēm, pārtapa mākslā un par to sajūsmā ir gan ārzemēs, gan tepat Latvijā. Iemācījos, ka ir tikai jābūt pārliecinātam par sevi, tad arī tev izdosies iecerētais”.

Sarunu cikls „Cepums ar slavenību” tiek organizēts vienu reizi mēnesī ar mērķi radīt jauniešiem iespēju tuvāk iepazīt Latvijā zināmas personības un dažādu profesiju aizkulises neformālā gaisotnē. Sarunu ciklu ar radošām un iedvesmojošām personībām CEPUMS AR SLAVENĪBU organizē Bērnu un Jauniešu centra „Junda” Jauniešu klubs un biedrība „Kultūras un mākslas centrs „NāTRE”” sadarbībā ar ēdināšanas uzņēmumu „Silva”, reklāmas un dizaina studiju „212”. Ieeja pasākumā bez maksas.

Vairāk par tikšanos ar zīmola “Cherry picking” radītājām Līvu Vīganti un Egiju Taubi lasi un bildes skaties te:
http://www.jelgavasvestnesis.lv/jauniesiem/draudzenes-var-lieliskas-biznesa-partneres-un-uznemuma-vaditajas